Červenec 2006

Zbraně:

31. července 2006 v 15:44 | Pepa Svoboda
m15 PDWM870

MC Zvěřina

31. července 2006 v 15:28 | Pepa Svoboda

Chinaski

31. července 2006 v 15:26 | Pepa Svoboda


Divokej Bill

31. července 2006 v 15:21 | Pepa Svoboda

Bob sinclair

30. července 2006 v 19:57 | Pepa Svoboda

Ready Kirken

30. července 2006 v 19:54 | Pepa Svoboda
Ready Kirken - 1+1
Klikni a stahuj..

Ready Kirken - Černý brejle

Klikni a stahuj..
Ready Kirken - Zejtra mám
Klikni a stahuj..

ZAVODNI

30. července 2006 v 16:48 | Pepa Svoboda
Drag Racer 3 DRAG RACER 3

Střílečky

30. července 2006 v 16:16 | Pepa Svoboda
Midnight Strike
Midnight Strike
Klikni na obrázek a začni hrát..
School
School
Klikni na obrázek a začni hrát..

Air Soft

30. července 2006 v 16:11 | Pepa Svoboda
AIRSOFT-PORTAL
Zhruba v květnu roku 2004 se ke mě dostaly první informace o tom že existuje něco jako airsoft. O tom, že to není jen střílení s kuličkovejma pistolkama od vietnamců, jak sem občas viděla bratra nebo kluky ze sídliště u nás pobíhat...
Tehdy jsem se na netu skamarádila s pár klukama a jelikož sme se občas vídali (tehdy ještě jen v civilu) a občas mi vyprávěli, co kde zažili apod. nedalo mi to. Nechtěla sem být lidově řečeno "za blbce". Tak sem se trochu začla zajímat o airsoft hloubš, přišla jsem do styku s prvními zbraněmi a hrozně mě to lákalo. A hrozně jsem taky toužila někdy zažít to co mí kamarádi.


Na podzim 2004 se mi dostalo první příležitosti jet s kamarádovo jednotkou na víkend k nim na chatu. Vzpomínám si, první zbraň co jsem držela v ruce byl SOCOM mk23 a druhá - APS 96ka... Byl to super pocit. Hned po víkendu jsem si běžela koupit první maskáče. Se zbraní se to však chvíli ještě zdrželo, nebyla brigáda, nebylo dost peněz, rodiče mi to tolerovali ale nepřispěli, a vlastně jsem za to ráda... ono když si na zbraň dřete hodiny práce sami, pak si toho víc vážíte a jinak s tím taky zacházíte.


Ale co chci říct to hlavní. Právě na podzim,když sem udělala první krůček do brány airsoftového světa, osobní svět se mi začal naprosto hroutit. Úmrtí, a jiné špatné zprávy a události v mojí blízkosti. Málem jsem se zhroutila, ale airsoft - a hlavně těch pár lidí, co jsem v té době znala, mě podrželi. A díky nim jsem se zas vzpamatovala. Právě jen díky nim jsem mohla jít dál. Začla jsem poznávat další a další lidi. Teprve tehdy jsem začla mít ten pocit naplnění a pocit toho, že mám nějaké SKUTEČNÉ přátele. A to bylo to co mě k AIRSOFTU připoutalo ještě víc. Chtěla jsem jít rychle dopředu a jezdit na různý akce, a být lepší a lepší. Kůli airsoftu sem začla pracovat a dost sem se změnila.


Na nový rok 2005 jsem si dokonce i našla tým v kterém jsem se usadila. Začátky ale byly pro mě hodně obtížné. Už jenom proto že jsem holka, tak někteří to nemohli skousnout a nevěřili mému skutečnému zájmu v airsoft. Ale kdyby věděli proč, jistě by chápali. I teď se ještě občas setkávám s lidmi kteří mají na mě nějaké narážky, ale já jsem hrdá a jsem ráda.


To co je teď, by bylo ještě před rokem pro mě něco nepředstavitelného. Letos jsem se účastnila i letního výcvikového tábora, který mi hodně dal a samozřejmě opět spoustu nových kontaktů a známostí. Airsoftem žiju a lidi kolem jsou jako moje rodina. Už bych si nedokázala představit návrat zpátky. Je pravda že airsoft, pokud ho hodně "žerete" a jste do něj blázni, tak vás to stojí hodně času a financí, ale pro všechno se vždycky musí něco obětovat. A myslím že když budete chtít a něco pro to uděláte, i vy jednou dosáhnete toho, po čem toužíte a o čem sníte. Pro mě je momentálně airsoft jediným a hlavním koníčkem a náplní a mojí filozofií a doufám že to tak ještě dlouho zůstane!!! A kdo říká že holky do softu nepatří, se šeredně mýlí - a myslím že já a těch pár co se drží a co jezdí jsme toho živým důkazem!!!


Moje zbraň už má i jméno - jmenuje se Charlie, jinak mě říkají Kuře :) - těší mě!!!
1. Nejsi superman
*
2. Neměj okázalý zjev - přitahuje to kuličky
*
3. Když si nejsi jistý - střílej
*
4. Když se ti útok obzvlášť daří, je to léčka
*
5. Žádný plán nevydrží po prvním kontaktu
*
6. Zkus vypadat důležitě,protože protivník může mít málo munice
*
7. Když jsi vyčistil celou oblast,nezapomeň to říct nepříteli
*
8. Je-li nepřítel na dostřel - PAK JSI TAKÉ
*
9. Vysílačky selžou ihned poté,co začnete zoufale potřebovat palebnou podporu
*
10. Vše co děláš může způsobit výstřel - i nic nedělání
*
11. Jedinou věcí,která je přesnější než palba od nepřítele,je palba od spojence
*
12. Jsou-li obě strany přesvědčeny,že jsou na pokraji porážky,mají obě pravdu
*
13. Co udělá profesionální voják,se dá předpokládat,jenže svět je plný amatérů

Airsoft

29. července 2006 v 16:53 | Pepa Svoboda
Zobrazit obrázek produktu v plné velikosti.

Michael Owen

8. července 2006 v 18:43 | Pepa Svoboda

Lampard

8. července 2006 v 18:38 | Pepa Svoboda

Ronaldo

8. července 2006 v 18:37 | Pepa Svoboda
Datum narození: 05.02.1985
Místo narození: Funchale, Madeira, Portugalsko
Znamení: Vodnář
Životopis:
Ronaldo se narodil ve Funchale, na ostrově Madeira. Má dvě sestry a jednoho bratra. Jeho oblíbená barva je bílá. Jeho nejoblíbenějším dárkem k vánocům byl fotbalový míč. Jeho fotbalová kariéra začala v týmu Nacional. Z Nacionalu pak přestoupil do Sportingu Lisabon ve 13 letech za 1500 liber. Svůj první zápas ve Sportingu Lisabon odehrál v září 2002 v 17 letech. Ve Sportingu Lisabon odehrál celkem 25 zápasů, ve kterých dal tří góly. Christiano Ronaldo na sebe upoutal pozornost v přípravném utkání mezi Sportingem Lisabon a Manchesterem UTD. 12.08.2003 pak přestoupil do Manchesteru UTD za 12,24 milionů liber. Tady má smlouvu až do roku 2008. Na svém dresu nosí číslo 7, to samé číslo co nosil David Beckham.

Autíčka

8. července 2006 v 16:36 | Pepa Svoboda
Tyto autíčka bych chtěl mít doma...

Ferarri

8. července 2006 v 16:33 | Pepa Svoboda
Ferrari F40 - pocta commendatorovi
Supersportovní kupé Ferrari F40 bylo posledním modelem této slavné značky, nad kterým dohlížel zakladatel firmy, "comendatore" Enzo Ferrari. Jeho premiéra v roce 1987 a název souvisejí se 40. výročím vzniku značky Ferrari. "Efčtyřicítka" byla vlastně závodním vozem, se kterým bylo možné jezdit v normálním silničním provozu.
Koncepcí a tvary byl typ F40 do určité míry dalším vývojovým stupněm modelu 288 GTO. Tímto typem se Ferrari snažil přerušit nadvládu vozů Porsche v závodech třídy GT. Předpisy mezinárodní automobilové federace FIA vyžadovaly v roce 1982 pro skupinu B výrobu minimálně 200 identických kusů a tuto podmínku splňoval právě model 288 GTO, kde O znamenalo Omologato, tedy homologaci.

Karoserie

Stylistického návrhu typu F40 se ujal, jak bylo u vozů Ferrari obvyklé, Pininfarina. Tvary vycházely přísně z funkčnosti, byly ale zároveň krásné a vyvážené. Základní linie vozu vycházela z modelu 288 GTO, byla však podstatně aerodynamicky vylepšena. Mimořádně nízké hodnoty součinitele odporu vzduchu (cx = 0,34) bylo dosaženo snížením a vyhlazením přídě vozu s účelně tvarovanými vzduchovými vstupy (na bocích a na přední kapotě typu NACA), vzadu větraným plexisklovým krytem motoru usměrňujícím proud vzduchu na veliké zadní přítlačné křídlo. V dolní části zádě mělo kupé F40 difuzory odvádějící vzduch od motoru. Celou zadní stěnu s typickými kruhovými koncovými světly tvořila jemná mřížka usnadňující, spolu s řadou dalších otvorů v zádi, proudění vzduchu.
Aerodynamika F40 nebyla cílena jen na dosažení maximální rychlosti (zde se vůz spoléhal spíše na sílu motoru), ale hlavně na zvýšení stability vozu při vysokých rychlostech. Důležité bylo i dostatečné chlazení výkonného motoru a odvádění tepla od motoru. Výsledkem bylo cosi jako závodní automobil s odkrytými koly, opatřený karoserií. Velká pozornost byla věnována také proudění vzduchu pod přídí a kabinou, motor ale nebyl zespodu uzavřený.
Tak jako všechny vozy Ferrari určené k závodění, mělo Ferrari F40 na předních blatnících znaky závodní stáje Scuderia Ferrari (SF) se vzpínajícím se černým koněm na žlutém podkladu (barva modenské oblasti) a s italskou trikolórou v horní části.

Konstrukce

Téměř celá karoserie F40 byla vyrobena z kompozitních materiálů, převážně tkaniny z uhlíkových vláken, Kevlaru a Nomexu. Vůz se dodával v jediné rudé barvě (Rosso Corsa) a na mnoha místech zůstaly panely karoserie nenatřené, například na vnitřní straně dveří a podlaze kabiny. Dobře je to patrné při vyklopení celé přední nebo zadní části, usnadňující přístup k chladiči, resp. pohonné jednotce. Zatímco přední část vozu se zvedala obvyklým způsobem směrem dopředu, zadní díl měl závěsy na střeše a otevíral se směrem nahoru. Celá Pininfarinova karoserie tak sestávala pouze z 11 hlavních panelů.
Hlavní podvozková část F40 byla vyrobena z ocelových trubek oválného průřezu. Přední a zadní pomocné rámy používaly trubky čtvercového nebo obdélníkového průřezu. Pevnost karoserie zvyšovaly kompozitní prahy dveří, podlahové panely a střecha, takže šlo vlastně o monokokovou konstrukci uvnitř prostorového rámu z ocelových trubek. Mezi motorovým prostorem a kabinou byla příčka z hliníku a kompozitu, kterou bylo možné částečně odstranit a zlepšit tak přístup k přední části motoru.
Pohonná jednotka
Srdcem Ferrari F40 byl vidlicový osmiválec s úhlem rozevření válců 90° a zdvihovým objemem 2936 cm3, přeplňovaný dvěma vodou chlazenými turbodmychadly IHI. Byl umístěný podélně před zadní poháněnou nápravou. Úctyhodného maximálního výkonu 351,5 kW (478 k) dosahoval motor při 7000 otáčkách za minutu. Tento motor vznikl dalším vývojem motoru z typu 288 GTO zvýšením objemu, kompresního poměru a maximálního tlaku přeplňování. Další základní charakteristika zůstala stejná: dvojitý rozvod OHC, čtyři ventily na válec, mazání se suchou klikovou skříní, samostatné elektronické zapalování a vstřikování paliva pro každou řadu válců a řídicí jednotka Weber-Marelli.
Přenos výkonu od motoru obstarávala plně synchronizovaná pětirychlostní manuální převodovka s hydraulicky ovládanou spojkou. K dosažení optimálního rozložení hmotnosti byla převodovka umístěna za diferenciálem. Převodovka měla vlastní chladič oleje.

Zavěšení kol

Ferrari F40 používalo v podstatě stejné plně nezávislé lichoběžníkové zavěšení kol jako typ 288 GTO, s vinutými pružinami kolem nastavitelných tlumičů Koni. Na přání mohlo být kupé F40 vybaveno zavěšením s elektronicky nastavitelnou světlostí vozu a tuhostí odpružení. Odlehčené kotoučové brzdy byly vyvinuty ve spolupráci s firmou Brembo. Celý brzdový systém byl převzat z tehdejších vozů formule 1. 17palcová hliníková kola Speedline se montovala jedinou centrální maticí.

Interiér

F40 byla koncipována tak, aby mohla jezdit v normálním silničním provozu a zároveň se účastnit závodů na profesionální úrovni. Vnitřek vozu byl proto zbaven všeho nepotřebného. O nenatřené podlaze a prazích dveří jsem se již zmínil, přístrojová deska a středový tunel byly pokryty černou plstí, která kromě izolační funkce zabraňovala odrazům světla.
Všechny ovládací prvky byly uspořádány kolem řidiče, na středovém tunelu byly umístěny jen páky řazení a ruční brzdy. Před tradičním volantem s třemi příčkami (potaženém kůží) byly v malé "kapličce" umístěny rychloměr, otáčkoměr, teploměr a měřič tlaku přeplňování. Zbývající přístroje a ovládací prvky byly umístěny ve středu přístrojové desky. Pedály spojky a brzdy byly hliníkové, odlehčené odvrtanými otvory. Kevlarová závodní sedadla řidiče a spolujezdce byla jednodílná s dobrým bočním vedením.
"Efčtyřicítky" měly pevná plexisklová boční okna s posuvnou částí, později mohly být vybaveny skleněnými okny s ručním stahováním. V interiéru nebyly žádné odkládací prostory, ale překvapivě velký "zavazadlový" prostor se nalézal pod přední kapotou za chladičem.
Maximální rychlostí 324 km/h se Ferrari F40 stal ve své době nejrychlejším sériovým autem na světě. Během pěti let výroby (ta skončila v roce 1992) vzniklo 1311 těchto jedinečných automobilů s nezaměnitelným charakterem. Jako sportovní nástroj se vozy Ferrari F40 uplatnily hlavně v italském mistrovství vozů GT, závodily i na Monze a v Le Mans. Tato legenda sportovních vozů našla pokračovatele v roce 1995, kdy Ferrari oslavilo 50. výročí značky typem F50. O něm ale někdy příště.
Stručný přehled technických údajů
MotorV8 2936 cm3, DOHC, 32 ventilů, 2xturbo IHI, vstřikování paliva
Maximální výkon motoru351,5 kW (478 k) / 7000 ot/min
Maximální krouticí moment577 Nm / 4000 ot/min
Rozměry - rozvor - rozchod443 x 198 x 113 cm - 245 cm - 159,4 cm vpředu / 161 cm vzadu
Pohotovostní hmotnost1254 kg
Objem palivové nádrže120 l
Maximální rychlost324 km/h
Zrychlení z 0 na 100/200 km4,6 / 12 s

Nejlepší fotbalista

7. července 2006 v 21:00 | Pepa Svoboda
Ronaldhino

Datum narození: 21.3.1980

Místo narození: Porto Alegre,Brazílie

Znamení: Beran

Ronaldhino

RONALDNIHO NEJLEPŠI (PRO MĚ) HRÁČ SVĚTA

Zlatý míč má opět v náruší Ronaldinho

Nejlepším fotbalistou světa podle hráčů je Ronaldinho

Brazilec Ronaldinho je podle fotbalistů nejlepším hráčem světa. Vyhrál první ročník ankety mezinárodní hráčské organizace FIFPro, do které se zapojilo 38.000 profesionálních fotbalistů ze 40 zemí a jejíž výsledky byly v pondělí slavnostně vyhlášeny v Londýně. V nominaci byli mezi 55 jmény i Petr Čech a Pavel Nedvěd, ani jeden z nich se ale do nejlepší jedenáctky uplynulé sezony neprosadil.
Londýn - Favorizovaný Ronaldinho, pětadvacetiletý záložník Barcelony a mistr světa z roku 2002, vyhrál i prosincové hlasování reprezentačních trenérů v anketě FIFA za loňský rok."Být oceněn kolegy z celého světa je pro každého velikou ctí," řekl předseda hráčské asociace Gordon Taylor. S tím souhlasil i vítěz ankety. "Myslím, že to je důležitá cena, protože nikdo nemůže posuzovat fotbal lépe než sami hráči," uvedl Ronaldinho.
Nejlepším brankářem je podle hráčů Brazilec Dida, který chytá za AC Milán. V záložní řadě předčili Nedvěda vedle Ronaldinha také Frank Lampard, Claude Makélelé a Zinédine Zidane.

Rooney a Ronaldo nejlepšími mladými fotbalisty

V ideální sestavě jsou tři Brazilci, po dvou Italech, Francouzích a Angličanech, útočnou dvojici pak tvoří Samuel Eto'o z Kamerunu a Ukrajinec Andrej Ševčenko, loňský držitel Zlatého míče. Z klubů má pětinásobné zastoupení poražený finalista Ligy mistrů AC Milán, tři hráči jsou z Chelsea, dva z Barcelony a jeden z Realu Madrid.
O titul nejlepšího mladého fotbalisty se podělili dva hráči Manchesteru United. Anglický útočník Wayne Rooney vyhrál u fotbalistů, Portugalec Cristiano Ronaldo dostal nejvíc hlasů od fanoušků. Fotbalovou legendou byl vyhlášen Brazilec Pelé.
Londýnský galavečer v oscarovém stylu s hvězdami fotbalu, hudby a filmu vidělo odhadem 300 milionů televizních diváků.
Nejlepší světová jedenáctka:
Nelson Dida (Braz./AC Milán) - Cafú (Braz./AC Milán), Alessandro Nesta (It./AC Milán), John Terry (Angl./Chelsea), Paolo Maldini (It./AC Milán) - Frank Lampard (Angl./Chelsea), Claude Makélelé (Fr./Chelsea), Ronaldinho (Braz./FC Barcelona), Zinédine Zidane (Fr./Real Madrid) - Samuel Eto'o (Kam./FC Barcelona), Andrej Ševčenko (Ukr./AC Milán).

Stadiony MS Germany

7. července 2006 v 20:48 | Pepa Svoboda

Stadiony mistrovství světa 2006

Stadiony MS
Letošní, již osmnácté Mistrovství světa ve fotbale hostí podruhé v historii Německo (poprvé tomu tak bylo roku 1974, krom toho se v Německu konalo Mistrovství Evropy 1988). Turnaj se odehraje na dvanácti stadionech v těchto městech: Berlín, Dortmund, Frankfurt, Gelsenkirchen, Hamburk, Hannover, Kaiserslautern, Köln (Kolín n. Rýnem), Leipzig (Lipsko), München (Mnichov), Nürnberg (Norimberk) a Stuttgart.
stadion hamburk
HAMBURG
(FIFA World Cup Stadium)
Kapacita:51 055
K sezení:45 422
Rok otevření:2000
stadion hannover
HANNOVER
(FIFA World Cup Stadium)
Kapacita:44 652
K sezení:39 297
Rok otevření:2004
stadion berlín
BERLÍN
(Olympia Stadion)
Kapacita:74 220
K sezení:66 021
Rok otevření:2004
stadion gelsenkirchen
GELSENKIRCHEN
(FIFA World Cup Stadium)
Kapacita:53 804
K sezení:48 426
Rok otevření:2001
stadion dortmund
DORTMUND
(Westfalensta­dion)
Kapacita:65 982
K sezení:60 285
Rok otevření:2005
stadion mnichov
MNICHOV
(FIFA World Cup Stadium)
Kapacita:66 016
K sezení:59 416
Rok otevření:2005
stadion stuttgart
STUTTGART
(Gottlieb-Daimler Stadion)
Kapacita:53 200
K sezení:47 757
Rok otevření:2005
stadion frankfurt
FRANKFURT
(Wald Stadion)
Kapacita:48 132
K sezení:43 324
Rok otevření:2005
stadion kolín
KOLÍN
(FIFA World Cup Stadium)
Kapacita:46 120
K sezení:40 590
Rok otevření:2004
stadion lipsko
LIPSKO
(Zentralstadion)
Kapacita:44 199
K sezení:38 898
Rok otevření:2003
stadion hamburk
NORIMBERG
(Frankenstadion)
Kapacita:41 926
K sezení:46 898
Rok otevření:2005
stadion kaiserslautern
KAISERSLAUTERN
(Fritz Walter Stadion)
Kapacita:41 170
K sezení:41 170
Rok otevření:2005

Thierry Henry

7. července 2006 v 20:42 | Pepa Svoboda
Thierry Henry:
Francouz Thierry Henry (vlevo) oslavuje s Florentem Maloudou gól v síti Toga.
Thierry Henry (vlevo) oslavuje gól v síti Toga.
Henry: Z italské obrany strach nemám

Úspěchy:

Mistr Evropy do 19 let: 1996
Mistr francouzské ligy: 1997
Pohár krále Hassana II.: 1998
Mistr světa: 1998
Mistr Evropy: 2000
Mistr anglické ligy: 2002
Anglický pohár: 2002, 2003
iPremierLeague.cz



MS ve fotbale Německo 2006
Fotbalová videa

Juventus Turín



Menu

7. července 2006 v 20:34 | Pepa Svoboda |  Hlavní strana
Svojo.blog.cz
Na týhle stránce najdeš vše o fotbale ,Rally ,atd...
Mistrovství světa ve fotbale 2006
Horní navigační lišta